lauantai 7. tammikuuta 2012

Alalalalalong otskoit on vaikee keksii

Heräsin tänää ja huomasin ton I H A N A N kelin ulkon. Maa ihan valkonen ja jopa aurinkokii paisto vähä. Tälläst talee oon oottan jo kauan, parempi myöhään kun ei milloinkaan eiks se niin mee. No sit ku olin heräilly ni päätin reippaan lähtee kaupungille vähä shoppaa.
Päätin et vois tuhlaa lisää noit joululahja rahoi. Mut joo o huomaa taas tän kotkan valikoiman ku ei mitää löydy sillooku haluis ostaa jotaa uutta, tai jos löytää ni tottakai ne on niin isoi mulle. En varmaa onneks oo ainut täs asias. :D

VeroModan sovituskoppi on kiva kuvauspaikka :DD


Sit tulin kotii, ja värjättii toi mun ihan kamala juurikasvu. Mut mut hmm en oo oikee tyytyväinen tohon värjäyksen lopputulokseekaa .. Siit nimittäin tuli vähä hassunvärinen. Aattelin kyl pitää tän vähä aikaa et jos se paris pesus tasottuis ja näyttäis sit normaalille. Jos nyt toikaa ei auta ni värjään sit uudestaa nää kaikki hiukset blondil tai jotaa raitoikii aattelin that's simple.
Laittelen tohon noi pari ostost mitä ostin ja kuvan minust ja noist hiuksist (hahha en sit takaa mitää mitä mieltä ootte, ku en oo itekkää tyytyväinen noihin)

Eli siis ostin ton hiusvärin (sokos) ja sit ton paidan, mul kyl oli tommonen mut erivärinen. Halusin sit kans ton värisen ku toikii oli ihan kiva. (VeroModa)
H&M huulikiilto
Täs nää mun hiukset ....-.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti