lauantai 14. tammikuuta 2012

Passion for shoes

Joo sen voin kyl sanoo et kengät pitäis laissa kieltää. 
 Nimittäin mul on paha tapa siihen et jos nään kivat kengät ni mun on pakko saaha heti ne. Varsinkii korkkarit on pahin uhka.
Mut oon jo kauan ettin sellasii mustii kiilakorko kenkii mut mistää ei oo löytyn mitää hyvii. Onneks tänää sit tärppäs ja löysin H&M sellaset ihan kivat. Plussaa annan noille kengille viel siit et ne on vähä korkeemmat ku ite oon tälläin lyhyt ni noittenkaa näyttää nyt  ees vähä pitemmält. 
Näyttää et toi korko osa olis kulun, mut käytin niit jo tänää ja tuol on tot lunta ni sentakii se näyttää tolt ku ne on viel vähä märät.

Tän päiväset vaatteet.
Ilmottelin täs viime postaukses siit salil käymisest ni löysin H&M sport puolelt sellaset juoksuhousut. Minust nää on tosi kivan tuntuset jalas eikä oo liian pitkät lahkeist niiku melkee kaikki housut mulle yleensä on. Noi on kans siit hyvät ku tykkään syksysin juosta (siis silloo ku tarkenee, ettei tarvi olla hirveen paksut vaatteet) ni nois varmaa ois hyvä juosta.
Anteeks etten panostan näitten housujen kuvaamisee mut kaipa tääkii nyt jotenkii kuvastaa millaset noi on.


Siin sit shoppailun jälkee käytii Aromen kautta ja otin kiwi suklaa kakun mukaa. Viel saa herkutella mut koht alkaa kuntoilu ni sit ei  enää.:DD


Täs tää mun Kiwi suklaakakku namnam.

 Mut juu eipä sit muuta moro



2 kommenttia: