tiistai 17. tammikuuta 2012

New nails

Eilen kerroinkii et meen tänää ottaa uudet kynnet.
Menin koulust suoraa Annikan ja Jessikankaa, Annikalle.
 Juteltii siin sit ku mulle laitettii näit tippei, samal yritin vaivalloisest miettii millaset kynnet haluun. Oikeest Annikal on ihan liikaa kaikkee kivaa mitä kynsii haluis ni siit on kiva sit päättää itellee mieluisat. Halusin jotaa glitterii ja niitäkii oli liikaa, sit viel kaikki kivet, tarrat, helmet ja minkä kuvioiset tai väriset ja mihin sormii ja miten. Hirveen vaikeeks meni kyl. Sit ku jotenkii päätin millaset haluun ni olin kahen vaiheil et kumpi olis se oikee väri keltanen vai lila. Pähkäilin ihan aika kauan mut lopuks päädyinkii tähän lilaa ja oon tosi tyytyväinen näihin, ku alunperinkii olin miettin jotaa tälläst kylmää värii.
 Mun viimekertaset kynnet oli siniset ja ne oli kyl niin ihanat et oisin voinnu ottaa nytkii samat mut kuiteskii vähä vaihteluu pitää olla.
Siin sit laitettii nää mun kynnet ja jossaa välis Henna tuli oottelee omaa vuoroaa. Ei näis sit loppupelin mennykkää niin kauaa ni lähin sielt sit joskus neljän jälkee kotii.
Laitan nyt viimekertasist ja nykysist kynsist kuvat tähän ni näätte vähä millaset nää on. Harmivaa et kuvis ei oikee toi glitteri pääse oikeuksiisa ni se ei näytä niin blingilt ku liven mut suunnillee tost voi jo päätellä et milt nää näyttäis.
                  Uudet lilat kynnet                                     Vanhat siniset kynnet
Eli näis uusis kynsis on käytetty lilaa glitterii +nimettömis ja peukalois on erillaiset kivet.

         Mut tähän loppuu, KIITOS viel Annika näist kynsist<3

2 kommenttia: