keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Chica bomb

GT
Sini kyseli yks pvä mult  et lähtisinkö senkaa Kouvolaa shoppailee ku nyt on noi aletkii meneillää. Tiistain sit olinkii siel ja ihan kivast löysin kaikkee mitä halusinkii ja tulin ettimää.
Sitte ku oon niin viisas aina ni olin katton meille junien aikataulut kotiipäin ja et juna lähtis 15.13 mut kappas kappas olin katton sen väärin ni piti ootella viel siihen 15.43 junaa.
Happyface? hmm eii
Sini
Kyminlinna
ostin gina tricotist taas 4 bandeau toppii, mul on nyt noi jo yhteensä 9
2 perus toppii (musta ja tummansininen) joista näkyy ihan vähä läpi 
H&M löysä toppi
Aliinan ihana pikkusisko Ilona
Love
Illemmal olin hetken Fatun ja Santerinkaa ku ootettii et Aliinan harkat loppuu ni otettii se sit kyytii. Myöhemmin vietettii sit iltaa Aliinal.
Pikkupojat Mike ja Fatu
Tänää on ollu aika rento ja laiskapäivä. Käytii moikkaas Lauraa ja nukuin päikkärit pitkäst aikaa koska olin niin väsynny. Äsken olin moikkaas Aliinaa ja Ilonaa.
Täs viel tälläin piristävä kuva Eevost :D
See you öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti