lauantai 10. maaliskuuta 2012

Blonds have more fun!

Hei c´moon mikä toi lumisade oikee on? Missä on ne hyvät kelit mitä oli viimeviikol? Kevät tulee, no siltä näyttääkii.
Kävästii äitinkaa tos äsken kaupungis vähä shoppailees. Mul on kyl ihana tapa et aina jos oon shoppailees ni haluun kaiken mahollisen.
Ostettii mulle toi hopeashampoo näille mun keltasille latvoille.
Niimpä!!

Mun kampaajakin sano et toi ois hyvä tasottamaa tät värii, toivottavast toi nyt  jotenkii auttais ku haluisin mun hiuksist sellaset aidon näköset blondit enkä tälläst keltasen blondii mikä mul nyt on.

Sokoksest sai jtn meikkivoide ja päivävoide näytteit
Ostin kans sellasen siveltimen millä meikkivoide levittyis     paremmin ja siihen ei jäis sitä meikkivoidetta samal taval ku niihin meikkivoidesienii.
Meidän piti viiä toi mun Guessin kello takuukorjauksee, koska tost ketjun ja sen kello-osan välist oli lähten sellain pien osa irti mikä pitää ne yhes, mutta eipä Karhulan Suninen ollukkaa lauantaisin auki joten viiää se sit ensviikol. Hirveen vaikee oli selittää mut ehkä jotkuu tajus jotenkii.:D.
                                                                           Hmm?
                                               Glitterist löysin tollasen kivan sormuksen
       Illemmal pitäis keksii viel jotaa tekemist koska suunnitelmat on nyt vähä auki viel. Mut juu näkyillää taas.

2 kommenttia: