perjantai 2. maaliskuuta 2012

Sano mis mä tarviin sua woo o o ou

Ollaa nyt ollaa taas pitkän matkan jälkee vihdoin kotiuduttu. Oli kyl tosikiva loma ja muutenkii paikka oli just hyvä. Matkal kattelin taas pari leffaa, muokkailin vähä kuvii ja datasin + et nukuin pariikii otteesee sellasii 30min jaksoi. Pysähyttii siin sit parikertaa ni kivast oli porukkaa vissii lomille lähös ku huoltsikat kaikki täynnä ihmisii. Harmittaa eniten se ku keli siel Pyhäl oli tänää taas niin hyvä ja ois tehny miel päässä laskee viel mut kumminkii ku koko viikon oon lasken ni kai se nyt jotenkii sais riittää. Nää matkakuulumiset tais sit olla täs, saatte viel nyt nähä sekalaises järjestykses jotaa kuvii mitä otettii. Huomatkaa et jotkut oon ottan puhelimel eli laatu ei mistää parhaimmast pääst oo.
                                                  Täs mun kuvaa mun laskemisest :D

                                                                                                          
                                                                 Tunturilt, ilma<3
                                     Suihkarist sai just hyvän kuvan ku se oli kääntyys 

                                                            Carlsberg baari
                                   Kävin kans miettii et montakohan kaakaoo oon juonnu?
                            Ei varmaa kunnol huomaa ku puhelimel otettu mut ollaa tos hissis :)
 Tää kuva on just hauska koska toi sumu on tos tunturin puolesvälis , alhaal ja ylhääl oli ihan 
                                                                                kirkas.

                                                                Matkahehkeys 
                                            Tää hissi onnistuttii Noorankaa pysäyttää (Y)

Pyhänrinnekartta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti