maanantai 26. maaliskuuta 2012

Keksi otsikko mä en keksi

Tänää heräsin aamul ja kappas kappas kello 10 yli seittemän eihän siinä sit ku pien kiire tuli lähtä pysäkille mut hyvin kerkesin. Liikkatunnit alko ihanast tuol kylmäs mut aurinkoises ilmas aamulenkil. Oltii Ellin ja Mariankaa kyl tosi himo urheilioit. Lenkin jälkee mentii sit Marjankaa hakkaa nyrkkeilysäkkii hyvät naurut siitäkii sit saatii.
Iltapäiväst pyörin Laurankaa vaatekaupoil ku tehtii se sen koulutehtävä loppuu mis piti tehä 3 kampaust niihin meikit ja vaatteet. Otettii kyl vähä enemmän noit asui. Eli siis asuthan oli arki, vapaa-aika ja juhla. Hirveen vaikee oli miettii et millaset asut Laura halus mulle, onneks mun ei tarvin ettii vaik kyl vähä autoin joissaa mut kuitenkii seurasin vaa kilttin tyttön peräs ja laitoin vaatteit päälle :D 
Arki sininen jakku valkonen toppi mustat farkut (täs legginssit koska farkkui ei löytyn) ja sulkakoru
 Vapaa-aika tollain polerontyylinen paita jonka alla valkonen pitkä toppi päällä ruskee vyö
                                              Juhla guessin mekko ja hilfigerin korkkarit 
                                                       
               Takki näytti hirveen isolta mun päällä joten Laura päätti sit tehä tällee :D:D
Toinen arkiasu guessin I H A N A T vaaleet housut jotka haluun mut hinta kummittelee...
Juhla-asuu toinen mekko joka oli yllätys mulle iso ni otettii sit vaa pelkästää tälläin kuva.
Nyt baibai öitä<3

 

2 kommenttia:

  1. vvautsi noi asut on upeit !! :-) ja mist toi vikan kuvan mekko on? =)

    VastaaPoista