sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Meripäivät

Moikka taas pitkäst aikaa, nyt yritän oikeest ottaa itteäni niskast kii ja tulla päivittelee tänne vähä useemmin ku kerran viikkoo. On ollu vähä kiire ja näin et en oo ehtin mut yritän nyt kuitenkii jossaa välis kirjottaa.
Noni nyt on meripäivät taas tältvuodelt takan ja samallaiset ne oli ku aina ennenkii eli koko Kotka ihan sekasin ku tääl on paljo porukkaa. Ekan päivän olin Miitan ja Sofiankaa kattoos paraatin, siis joka vuos meripäivät alkaa paraatil. 
Miitta ja Sofia
Meil blondeil on enemmän hauskaa ku teil 
Puistos näin mun rakkaan Elenan
Paraatin jälkee kierreltii satamas ja myöhemmin illal mentii isoopuistoo jossa oli paljo tuttui ja porukkaa muutenkii.
Seuraavan päivän olinkii sit Aliinankaa ja mentii sit aika ajois jo puistoo, alkohan sinne sit tulee tuttui. Meripäivät on siit hyvät ku aina joku tuttu kävelee vastaa ja kiva nähäkkii sellasii ihmisii joita ei muuten lomal nää tai ei oo pitkää aikaa nähny.

Aliina ja meidän ed hardyt
Viivi
Lauantain käväsin viel pikasest kaupungis ja illal meninkii Lauralle lapsenvahdiks.
Tänää oon vaa pitän rentoo päivää ku aamul ukkosti ihan hirveest, kävin makuunis hakees pari leffaa ja ben&jerry´s jäätelöö. Tän päivän kuvat on otettu sit mun puhelimel et niiden tosi huono laatu johtuu sit siitä anteeksi.
Iltapäiväl kävin lenkil ja en hirveetä lenkkii voinnukkaa tehä ku ilma oli niin hiostava et tuli hirvee kuumuus.
Lenkin jälkee ei kyl hirveest hymyilyttän ku oli niin kuuma

Onneks lenkin jälkee pääsin vilvottelee uima-altaasee ja mun uiminen näytti sit enimmäksee tält.
Heippa nähää taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti