lauantai 11. helmikuuta 2012

"Tääl on kylmä vissii pakkast"


Eilinen meni sit oikeestaa siin Miminkaa salil ja koton oleskelles, et siitä ei nyt oikee ihmeellist kerrottavaa.
Tänää olin kyl tosi pirteel tuulel heräilin jo siin 9 aikaa? Hei halooo nyt on lauantai?. Mutta juu asiaan elikkä lähdin tossa reippaana 11 jälkeen kaupunkiin ettimään mulle uutta talvitakkii, Nimittäin toi mun entinen ei oo mitenkää erityisen kiva mun mielest ja pakko saaha uus. Äitinkaa sit pyörittii siin jonkii aikaa ja sit Mimiseni tuli vastaa. Jutskasin siin sit senkaa hetken ja päätettii et huomen voitais taas kahvitella. No kävin sit saattaas Mimin ja sovittii et soitellaa huomen. Jatkoin sit taas siin sen takin ettimist. Yleensä mulle käy just sillee et jos oon ettiis/tarviis oikeest jotaa ni mistää ei sit löydy hyvää, no kaupungissa näin kävi joten eiku Anttilan Intersporttii. Huokaus!! sieltä sit löytykii 4 takkii jota sovittelin mut 2 niist oli parempii ku muut. Jätin ne sinne varauksee et isi kävis myöhemmin kattoo niit ja hakee toisen sit ku oon päättän kumman niist nyt haluun. Ei pitäis olla vaikeeta ku molemmat on melko samallaisii ja mustii mut eeiihh ku en vaa osaa päättää. 

Koton oon ottan nyt chillist, laitellu ruokaa ja käynny vähä kuvailees ulkon ku siel on tollain kiva ilma ettei tuhat astetta pakkast. mutta nytten lähen hakee sit takkii isilt heipsun!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti